10 Απαρχαιωμένες τεχνικές SEO που δουλεύουν και σήμερα

SEO-METHOD

10 Απαρχαιωμένες τεχνικές SEO που δουλεύουν και σήμερα

Είμαι πολύ χαρούμενος που διακηρύσσω το γεγονός ότι κανένας ιστότοπος που δεν έχει βελτιστοποιηθεί φέρει το βάρος των ενημερώσεων της Google, όπως η Panda ή η Penguin. Καθώς αναλύω τα αποτελέσματα, διαπίστωσα ότι οι ιστότοποι που εφάρμοζαν τις λεγόμενες αποδεδειγμένες και καθιερωμένες μεθόδους SEO ήταν μεγάλες αποτυχίες, επειδή οι υποτιθέμενες αποδεδειγμένες μέθοδοι έγιναν ξεπερασμένες. Ως εκ τούτου, απαιτείται να εστιάσετε στο μάρκετινγκ με έντονο τρόπο, ώστε οι αλλαγές στους αλγόριθμους μηχανών αναζήτησης να μην επηρεάσουν τη συνολική απόδοση του ιστότοπού σας.

Εστίαση στις υποβολές άρθρων

Αντί να περιμένετε γρήγορη επιτυχία μέσω της δημιουργίας συνδέσμων με ιστότοπους όπως η Ezine, θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο και προσπάθεια ώστε να δημιουργηθούν φυσικοί και υψηλής ποιότητας σύνδεσμοι. Θα πρέπει να εξερευνήσετε όλες τις επιλογές, ώστε να μπορείτε επίσης να κάνετε δημοσιεύσεις επισκεπτών. Θα μπορείτε να αλληλεπιδράτε με διάφορα άλλα είδη κοινού όταν επισκέπτεστε αναρτήσεις επισκεπτών. Θα πρέπει να εξερευνήσετε ιστότοπους υψηλής ποιότητας, ώστε να λαμβάνετε επισκεψιμότητα από νέους επισκέπτες. Εάν ο ιστότοπός σας λαμβάνει ποιοτική αναφορά από ιστότοπους υψηλής ποιότητας, σίγουρα θα είστε σε θέση να φτάσετε καλά σε θέματα βελτιστοποίησης.

Βελτιστοποίηση δελτίων τύπου

Δεν πρέπει να πηγαίνετε για δελτία τύπου μόνο για ομώνυμο. Πηγαίνετε για δελτία τύπου με κάτι νέο. Πρέπει να υπάρχει κάτι που θέλετε να μοιραστείτε με το κοινό. Κάνετε την εργασία σας με καλύτερο τρόπο, ώστε οι ειδήσεις που θα δημοσιεύσετε μέσω του δελτίου τύπου να έχουν πραγματικό αντίκτυπο στο κοινό. Σίγουρα θα αξιοποιήσετε στο έπακρο τα δελτία τύπου όσο είστε καλλιτεχνικοί στην παρουσίαση περιεχομένου και υπηρεσιών. Σας συμβουλεύουμε να αποφύγετε τα δελτία τύπου για το ομώνυμο καθώς θα δώσει αρνητικά αποτελέσματα.

Ανταλλαγές συνδέσμων

Πρέπει να συμπεριλάβετε συνδέσμους υψηλής ποιότητας στον ιστότοπό σας. Σταματήστε να πηγαίνετε για ανταλλαγή συνδέσμων καθώς είστε υποχρεωμένοι. Όταν παρουσιάζετε περιεχόμενο με σοβαρό τρόπο στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να διαβάσετε το ποιοτικό περιεχόμενο που είναι διαθέσιμο στον Ιστό. Όταν συναντάτε τέτοια πράγματα που εμπίπτουν στη θέση σας, δεν πρέπει να διστάσετε να συμπεριλάβετε αυτόν τον σύνδεσμο στην ιστοσελίδα σας. Αυτό θα βελτιώσει την αξιοπιστία του ιστότοπού σας. Η ροή των επισκεπτών θα αυξηθεί και οι ιστότοποί σας θα συνδεθούν με άλλους ιστότοπους ποιότητας.

Δημιουργία έξυπνου περιεχομένου

Υπήρχε μεγάλη προπαγάνδα ότι το υπέροχο περιεχόμενο θα προσελκύσει κίνηση από όλες τις κατευθύνσεις. Είναι αλήθεια ότι το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είναι κρίσιμο, θα πρέπει να αναλύσετε τα γεγονότα όπως «ποιος παράγει το περιεχόμενο;», «ποια είναι τα προσόντα του ατόμου που συνεισφέρει το περιεχόμενο;», «ποια μορφή γράφουν;» είναι αλήθεια ότι ίσως θέλετε να αναθέσετε σε τρίτους περιεχόμενο με διάφορους τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της δημοσίευσης επισκεπτών. Ανεξάρτητα από την πηγή περιεχομένου, θα πρέπει να μπορείτε να παρουσιάσετε το πιο συναρπαστικό περιεχόμενο, ώστε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον ιστότοπό σας. Εάν προσελκύσετε συγγραφείς που είναι ικανοί και καλά καταρτισμένοι και έμπειροι, θα έχετε αποτελέσματα στην ίδια γραμμή.

Δεν πρέπει να χάσετε την αυτοματοποίηση

Ενώ πλησιάζει η αυτοματοποίηση, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τον αυτοματισμό σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα του συγγραφέα τόσο στην παραγωγή περιεχομένου όσο και στην παρουσίαση του περιεχομένου. Ο αντίκτυπος των κοινωνικών μέσων πρέπει να χρησιμοποιείται με τη σωστή έννοια και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως επιλογή. Εφαρμόζοντας σοβαρή και ενεργή παρουσία, μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα κοινωνικά σήματα δεν πρέπει να αγνοούνται

Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται και η ισχύς και το δυναμικό τους αυξάνεται συνεχώς. Φέρνουν νέα αξία καθώς εφαρμόζονται νέες τεχνικές αναζήτησης έτσι ώστε να είναι δυνατή η προώθηση της επιχείρησης με ουσιαστικό τρόπο. Είναι δυνατή η αναζήτηση ενός ατόμου αντί ενός αντικειμένου εισάγοντάς το στο πλαίσιο κειμένου αναζήτησης. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να είστε έτοιμοι να εκμεταλλευτείτε τα κοινωνικά σήματα.

Τακτική αλλά χωρίς στρατηγική

Είναι καιρός να έχετε μια σταθερή στρατηγική και θα πρέπει να εμφυτευτεί με τον σωστό ρυθμό. Ακόμα κι αν ο αριθμός των νέων τακτικών χρησιμοποιείται σε αυτήν τη διαδικασία, θα πρέπει να απομακρυνθείτε από την εφαρμογή της στρατηγικής σας. Η στρατηγική πρέπει να περιλαμβάνει αποδεδειγμένες μεθόδους και πρέπει να ενημερώνει τους τρόπους και τα μέσα σύμφωνα με τη συνάφεια των σημερινών ημερών.

Εστίαση μόνο στην κατάταξη

Εστιάζοντας μόνο στην κατάταξη, ο ιστότοπός σας ενδέχεται να αποτύχει. Υπάρχει μεγάλη ανάγκη να αυξηθεί η συνολική απόδοση του ιστότοπου. Δεν εμφανίζεται μόνο ως νικητής για μία ή περισσότερες λέξεις-κλειδιά, αλλά και η επίπτωση στις πωλήσεις έχει καλύτερη λογική. Η συνολική κερδοφορία της επιχείρησής σας θα αυξηθεί όταν το ποσό των πωλήσεων θα βελτιωθεί.

Θα πρέπει να μπορείτε να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης μέσω του Google Analytics και διαφόρων εργαλείων. Θα πρέπει να είναι μια συνεχής διαδικασία, ώστε να κάνετε τα σωστά βήματα για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προσφορές σας.

Εστίαση μόνο στο Google

Αντί να εστιάζετε μόνο στο Google, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε διάφορα είδη μεθόδων, ώστε η προώθηση του ιστότοπού σας να μπορεί να επιταχυνθεί. Θα πρέπει να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα με διάφορα μέσα προώθησης. Θα πρέπει να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα σε τακτική βάση. Όταν υπάρχουν πολλές πηγές δημιουργίας επισκεψιμότητας, θα μπορείτε να κάνετε διορθωτικές ενέργειες στις πηγές.

Περισσότερα για τις τακτικές SEO:

Από τον IOANNIS DIVRAMIS

Γεια σας ειμαι ο Ιωάννης Διβράμης και είμαι ο διαχειριστής του larissaonweb.gr Έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και οικονομικά στο Λονδίνο και από το 2000 ξεκίνησα με την κατασκευή ιστοσελίδων, την προώθηση ιστοσελίδων και το SEO στο ίντερνετ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *